MirAcLe WoRdS

18 December 2011

kawan?

apa ertinya kawan?
sahabat?

ahhh,, what so ever!

aku.... pernah ada kawan. ye, aku PERNAH sayang dia. tapi, sekarang tak lagi sebab satu insiden.
aku masih ingat lagi insiden tu sebab masetu aku baru je lepas makan kek birthday aku yang dah lewat sebulan.
petang tu, aku baru balik dari rembau. aku penat gila, tapi, mak ajak aku pergi beli kek jugakk!

malam tu, lepas maghrib. 29 April 2011.
abah baca doa sikit. then, kami pun makan lah kek ituu. lepas syok makan, aku dapat message
dia ajak aku borak. malangnya aku tinggal 30 sen aje masetu. aku dengan baik nya cakap kat dia.

'sorry ek? kedit aku tinggal 30 sen, kau bukan num activ10 aku. sorry sangat.'

serius! masa ni memang aku tinggal 30sen, tapi aku still msg dengan scandal aku sebab dia activ10 aku. dengan dayah pun aku ade msg.

'aku sedar aku siapa. kau main mesej dengan budak 2 orang tu boleh pulak kan? siapalah aku ni kan?'

wahh! terus aku naik angin! aku cakap elok2 kau balas macam ni pulak ek? HELL..O!
sedar sikit, aku dah cakap elok2. kau cakap aku macam2. kalau aku mesej kau. 10 sen weyhhh!
aku pun tak taukenapa num kau ta boleh nak masuk dalam activ10 tu. maybe phone aku ta suke aku activ10 dengan kau kutt. time ni, memang aku TERUS REJECT kau dari senarai besties aku. tak layak orang yang hina kawan baik aku nak jadi kawan aku. kalau aku tak mesej kau,, tolong eh,, jangan nak babitkan kawan aku yang lagi 2 orang tu!. kalau aku mesej mereka pun,, kau kesah apa? duit aku, bukan duit kau! mesej mereka pun 1 sen aje! bukan cam mesej kau!

sejak dari tu, hati aku terus tak boleh terima kau. pintu dia dah terkunci dan kunci tu dah di buang oleh azalina dengan dayah. aku tak tau nak bukak balik macam mana. so, sorry to you lah kan? dah baik2 ada kunci tu, pergi patah kan. serve your right!


aku nak kau tau yang, aku betul2 dah ta boleh terima kau. tolonglah buang number aku! tolonglah jangan contact mak aku lagi. aku geli la dengar mak aku sebut pasal kau! aku mungkin boleh senyum kalau depan kau. MUNGKIN lah kan? tapi, jangan kau sangka senyuman ni ikhlas,

ingat tak hari rabu, 14 Disember 2011.
aku pergi popular. nak cari buku interlok. komsas punya. hati aku rasa tak sedap. tapi, aku go on aje kat situ, sebab budak lain nak cari buku. tapi, bila PIKA ROS sebut nama kau!
pergh! memang sah! mood aku merudum gila! aku ta nak jumpa kau! aku menyorok walau pun aku tau yang kau memang akan jumpa aku. terus aku ajak dayah keluar. MEMANG AKU TUTUP MUKE AKU YANG CUMIYL ni. tapi masa tu aku tengah jawab phone call. kalau kau nnak tahu, aku terus masuk toilet. then, aku ajak dayah keluar dari jusco tu! aku ta nak tengok muka kau lagi, LANGSUNG tak nak tengok! harap maklum ye,

sekian, wassalam!



#belajarlah terima nasihat dari orang lain. bukan kepala kau SORANG aje yang ada dalam dunia ni!
__________________________________________________________________
MirAcLes dO HaPpEn!

2 MirAcLes WilL HaPpeN !:

someone said...

wuu~
aku dan dayah yg patah kan kunci tu?
haa,,kepada 'kau' ni,, sori gilaa sebab KAMI dah patah kan kunci tu!
bukan 'kau' je yang ade PERASAAN tacink dan merajuk tu dalam dunia ni!

Jay_Izzaty said...

wah,, semat ahh ayat kau!

Post a Comment