MirAcLe WoRdS

08 December 2011

Orang tengah?

"jom gerak! aku dah lapar ni..."
omak kau! aduh si Ira ni. buat aku semput je! aku nga usha pakwe,, kau buat aku terkejut pulak. nasib baik tak gugur segala jantung hati limpa aku!

eh, dia ada kat kantin lah! tengok sikit beli apa.
humm, dia beli air bandung je. tak makan. jaga badan kut. haha!
lelaki jaga badan jugak ke? pelik lahh!

"nah, nasi goreng kau dengan air bandung feveret kau!" muncul Ira. perut dah minta diisi, apa lagi, terus aku duduk kat meja bawah kipas tu menikmati makanan waktu rehat. fuhhh! nikmat gila perut aku makan sebab pagi tadi TERmiss breakfast sebab bangun lewat. dah la bangun lewat, tak gosok baju lagi, ahh,, memang parah ahh!

"Ira, kau tau tak ketua kelas kau tu.. memang bisu ke?'' soalku sengaja ingin mengetahui pasal mamat tu.

"siape? Haznik tu? tak lahh, dia kat kelas ok je. aku dengan dia boleh je borak2"

aku mengangguk perlahan. hipokrit jugak mamat ni. kat luar kelas sikit bukan main pendiam lagik. dalam kelas tau pulak berkatakata. oh, mungkin dia nak cover line kutt. nak cool.
alah, aku kutukkutuk pun aku suka dia kann?walaupun dia tak lah secerah mana. walaupun dia tak sekacak mana. dia tetap menjadi pujaan hatiku! hehe

"eh, sengih sorangsorang pulak kau nih! dahdah, balik kelas. lepasni add math. kau ta nak kena denda kan?"

aduh Ira, bagi lah aku peluang nak berangan kejapp. kacaulahh!
MirAcLes dO HaPpEn!

1 MirAcLes WilL HaPpeN !:

someone said...

huh,,berangan je tau!
*watak Ira~

Post a Comment