MirAcLe WoRdS

09 March 2012

Berita yang menyedihkann.

tu la. orang dah kata . jangan benci sesuatu tu nanti ia jadi kesayangan .

ingat tak aku cerita pasal jam pink aku tu . ?
aku tak berapa suka jam tu kan ... haa,, padan muka . kan dah hilang,

harini genap sebulan sudaa. padan muka padan muka padan muka !

lallalalala~

masa tu , aku baru keluar dari surau , lepas solat isyak. dalam pukul 11 macam tu la.
yang tinggal masetu. aku n da geng dalam 3-4 orang. lepastu ade beberapa budak lain dalam 5 orang . aku pakai stokin , sambil2 tu borak2 with da geng. last2 aku sendiri terlupa nak amek jam tu.

sampai dorm, baru teringat pasal jamm..

"takpelahh,, esok subuh mesti ada lagik kat surau kann ... "
punya lah positive minded aku malam tu...

esoknya,, 5.58 pagi aku dah terpacak kat surau tu mencari jam tangan Casio warna pink ituuu. unfortunately , IT'S GONE ! yeahh baby ! shake your body ,, left and right put you hands up and wave it like drowning !

sumpah rasa nak mencarut aje pepagi buta tu. tapi, niat aku pun salah jugakkk.. turun suau awal semata2 nak cari jamm. bukan nak tahajud ke, hape ke.. haishhh! TERUK TERUK TERUK .

kita kena ingat jugak, apa yang kita ada sekarang ni,, hanya pinjaman, sampai masa TUAN PUNYA barang akan ambil balik barang DIA kan ?

redha aje lahh.

*BADAR cakap dia dah letak jam tu kat board info BADAR masa kol 11 tu, uishhh ! awal betul pencuri datang surau kannnn ?
MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment