MirAcLe WoRdS

08 May 2013

tersepit .

ye . aku dah berabad tak update blog . malas sebenarnyaa . maaf ya !

hari ni , aku betul betul tak tahu nak buat cemana . aku tak tahu nak berada kat side yang mana satu . aku penat fikir pasal benda ni . dah la dua dua hati nak kena jaga . kang lebih kan yang sini , yang sana terasa . lebih kan yang sana , yang sini terasa .

susaa la . bila da nasihat , tak nak dengar . dia cakap " takpe la . takpe la."
padahal dia sakit hati .

lagi sorang tu pun sama . "okayy okayy aku tak buat lagik" . tup tup , buat jugak . lepas tu mengadu kat aku .

kamon la kawan , kalau kau da buat , tanggung la sendiri . aku dah nasihat , tapi kau tak nak dengar .
lepas tu kau cakap kau tak sengaja and kau nampak dia macam sesuai je nak jadi tempat kau lepas kan marah .

wehh , kalau dia salah and kau marah dia , aku tak kesah ., kalau salah orang lain , tapi kau marah diaa, memang aa tak patot kau buat cmtu . memang kau tengok dia nampak tak kesaa bila kau marah dia . tapi aku nak kau tahu yang dia pun ada hati dan perasaan .

cuba kau berada kat tempat dia . apa kau rasa ? fikir la elok elok weh .
dua dua aku sayang . if i have to choose , i don't have the answers . seriously !

okay laa , cukup setakat ni . aku harap kau berdua berubah . cuba lah berterus terang antara satu sama lain . aku tak dapat nak tolong korang lebih lebih . sebab punca nya dari korang .  sorang diam seribu bahasa , sorang marah berapi api . *okay , ayat hiperbola . sila lah tampar laju laju*

sekian , wassalam . : |


will you help me ? ._. i wish i know the answer .

MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment