MirAcLe WoRdS

29 September 2013

berbuka puasa .

aku tak ingat ni masa Ramadhan ke 16 atau 17 , yang pastinye , budak kelas ajak berbuka sama sama kat AEON .

pada mula nya , budak budaklelaki ajak berbuka kat taman belakang kamsis ni . but , seems semua orang nak balik sebab cuti nuzul Quran , so cancel la benda tu .

Aku , akak , Liza and Pika cadang nak buat Girl's Day Out .
tetibe Aiman text aku . dia tanya kitorang cemana . dia still nak berbuka sama sama gak .
aku caka kat dia yang kitorang da rancang nak keluar same same .
tetibe dia nak join , bersama beberapa orang lagik .

ehhhhh , maka hancurlah rancangan Girl's Day Out kami T^T

well , tak banyak cerita pun masa berbuka tu . boys meja jauh sikit la dari kitorang .



ayam dia bapak besar tahap apa tah . aku makan seketul je dah kenyang . zinger burger aku tak usik pun . last last beliau menjadi habuan budal bilik sebelah aku ni . haha .

this is me and akak . 


MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment