MirAcLe WoRdS

17 December 2013

Indahnya Takdir ALLAH .

sedang aku leka menelek buku nota itu , aku tak hiraukan keadaan sekeliling .
aku macam dah masuk dalam dunia aku sendiri bila baca isi buku tu .
helaian demi helaian aku selak .

" indahnya takdir ALLAH "

yep . sebaris ayat ni aku baca berulang kali . sambil berfikir tentang hidup aku .
takdir ALLAH kan . takde siapa yang tahu .
bila aku fikir fikir fikir banyak banyak kali . hmmm . ayat tu memang deep gila maksud dia .

*blerghh , stop la ayat novel ni .*

kalau difikirkan . sejak dulu lagi perancangan ALLAH tu dah cukup cantik .
mula mula , DIA tak bagi Arab aku A . sebab dia tahu , kalau aku belajar Bahasa Arab Tinggi nanti , bukannya ikhlas mana pun . then , bila aku pindah sekolah , dia train aku jadi orang yang mampu duduk jauh sikit dengan family . dan dengan ujian demi ujian yang ada kat sekolah tu , DIA jadikan aku lebih tabah .

SPM aku teruk . yep . masetu aku rasa down gilaaaaaaaa . tapi , siapa yang tahu . takdir itu dah tertulis untuk aku .
aku dapat politeknik ni .. nak kata sedih tu , ada la sikit . mana tak nya , orang lain masuk U , pegi overseas . aku dapat poli je . well ,  obviously , politeknik mana sama dengan U kan . U tinggi sikit tarafnya .

tapi tak pe , DIA dah rancang yang baik untuk aku .

masuk masuk sini je . aku pegang jawatan wakil kelas . well , kat sini DIA nak train aku jadi orang yang tahu memimpin sikit . dulu aku ikut kepala aku je . asek nak membantah ketua ngan penolong kelas . kalau tak membantah pun ,aku buat tak tauu je . bila pegang jawatan ni . bhahahahahahahahahaha . padan muka aku =p

politeknik ,
banyak benda terjadi . kadang kadang mood aku jatuh sangat .
kena marah
kerja banyak
meeting
jumpa lecturer ni . cari lecturer tu .
kadang kadang aku bahagia .
ada kawan yang gila gila .
dapat belaja masak dengan diorang .
kadang kadang dioranglayan aku cam aku ni adik diorang . heee . suka nyaaaaaaaaaa !
result sem 1 aku pun kira okay lah jugak untuk beginner .

banyak lagik yang indah indah yang ALLAH kirimkan untuk aku .

supportive family .
kawan kawan tempat aku luahkan apa yang aku tak dapat decide .
Dia .
Lecturer yang baik . *walaupun aku agak serabut dengan subjek dia*

banyak lagik la .

so , aku akan cuba yang terbaik lagi . aku tahu takdir ALLAH itu sangat sangat indah untuk mereka yang menghayati . fikir fikir kan dan renung renung kan lah . Wallahu`alam =)





MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment