MirAcLe WoRdS

28 June 2014

Tiga

tiga tiga tiga tiga tiga tiga tigaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!
ini bukan cerita ultraman tiga ataupun anak ketiga ataupun hutan taiga . ehh . apakah , mengapakah ini ?
okey abaikan .

tiga . hmmm . semester tiga dah weeehhh . bagi yang tak tahu tu . hmm . aku dah sem tiga . T I G A !
sekejap je rasenya masa dah berlalau pergi . bak angin lalu . kita tak perasan dia pergi . tapi kita rasa kehadiran dia .
cheh . kejiwangan apakah ini ? *muntah*

entah .

well . aku seram nak masuk sem 3 ni . subjek dia . fullaweeeeeyyyy !
mostly killer . mane tak nya . dah masuk major electronic . so , mendalam kepada bahagian komputer la .
final , 5 paper . wuwuuuuuuuhhh . *kesat peluh kat dahi*

aku risau subjek Microprocessor FundaMENTAL.seram kan tajuk dia ?
senior ramai repeat sebab subjek ni la . then , lecturer pun cakap , sem lepas , ada sorang je yang dapat A . hmmmmmm . aku nak A . A sahaja . aku taknak gred lain . do pray for me ? *muka comel*

lepastu , subjek Computer Architecture and organisations . adoi . subjek ni pun ada yang repeat . lecturer pun cakap yang subjek ni tak ramai dapat A . dah la kitorang belajar 3 kelas sekali gus . hmm . acaner la agak nya aku nak tempuh sem ni kan ?? *dahi berkerut*

Electronic Circiuts tu macam tak kesah sangat la buat masa ni .
sebab sem lepas dah belajar benda tu . just sem ni lebih mendalam . *muka tenang sambil buat peace*

Communicative English 2 , takde masalah kot . ehhhh , ada ada . mesti nervous tahap gaban tu datang bila kena buat speech .
*ketuk kepala kat dinding*

Engineering Mathematics 3. hmm . kena tunggu dan lihat la sem ni belaja tajuk apa - feeling curious .
haha . lecturer tak masuk lagi . dia ada hal haritu . so , tak dpt nak expect pape dari dia .

Computer Networking Fundamentals . entah la . leturer macam okay . cara dia pun takde la garang or tegas . aku selesa dengan dia . then , aku tengok silibus pun . macam okay je , ada belaja pasal wireless la , troubleshoot . macam macam adaa . yang jadi masalah sikit bila subjek ni teori . hmmm . tau tau je la kalau teori ni mata memasing cemana kan? aku mengharapkan yang terbaik .

Electronic Computer Aided Design (ECAD) - ni pun lecturer tak masuk gak . tapi benda ni da belaja sem lepas . cuma sem ni kena la mendalam lagi ke arah electronic or electric kan . hmm .

Softskill . dalam bahasa melayu nya , kemahiran lembut . apakah ini kan ? well . aku direct translate je tu . haha . softskill ni , dia penting untuk Latihan Industri nanti (LI) a.k.a praktikal untuk sem depan .
subjek ni tak masuk final tapi kami wajib lulus untuk pergi LI . subjek ni mudah , public speaking , presentation , buat surat rasmi and resume bagai etc etc .

macam ni la semester 3 yang akan aku tempuhi dengan jaya nya . moga aku boleh dapat 4 rata atau , paling tidak pun , aku nak pointer aku naik . tinggi . mungkin biar cecah sampai 3.9 pulak . aamiin~


MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment