MirAcLe WoRdS

16 July 2011

mountain dew ku!

- part1 -
ntok sesape yang lom bace prti 1,, bace la dulu keyh!
__________________________________________________________________

"Pehal ni Daniel..?"
sapa satu lelaki. mamat english tu menoleh..

"xde pape,,"

"err.. thanks" aku berkatakata akhirnya!

"thanks...?" katanya sambil buat muke annoyed depan aku...? BERANI DIA BUAT macam tu...?Kau ingat kau sape nak buat muka dengan aku.. bajet hot betol!

"yela,,, da belanja minum air tadi..." jawabku slumber,, HAH! padan mke ko! baru tau aku sape!

"oh,, i see!" mak aih! die buat muke tu AGAIN! Shieldtox betol!

"Aina,, jom balik!"

"Aku nak g makan la,, lapa nih,, kat umah nanti,, konfem kau malas nak masak,,"Link

"amboi! arini turn ko masak la!"

eh,eh, sempat pulak bertekak depan mamat mereng nih! ah,, mampus kau la,,
yang dok terpacak depan aku pesal..?

eh,eh, cm tau tau je aku kutuk dye,, dye dah blah!,, tapi,, yang member dye nih,,, dok sengihsengih kat aku plak!

"macam ni lah cik,, Daniel cakap,, air tu,, dye da minum sikit tadi...."

ERK!!! dye da minum!?

"WEKKK!" spontan aku menjelirkan lidar,, kembang tekak aku weyyy!
Selame ni,, memang aku geli nak shareshare air nih,, kenapa arini aku cuai sangat!
ni semua sebab dye! dye yang sergah aku kat kaunter! dye yang membantutkan aku daripada membeli air kat kaunter. Dye yang berlagak sangat! ahhh! aku bencikan dye~

"so...?" aku menyoal...

"dye cakap.. alangalang da kongsi air tu,, ape kate cik kongsi popcorn skali,,," kata lelaki itu sambil menghulurkan kotak berwarna kuning. GILO APO? tadi buat muke annoyed! dah tu,, kasik popcorn plak,, aku pandang Aina.. pandangan mata ambik-je-la tu aku paham,, terus aku amik n llaki tu teros blah,,

"pehal ko suh aku amek lak..?" marah aku,

"amek n buang! aku tak suro pon ko makan,, kut kut dye jampi ke,, hape ke,, wat masalah je..."
aku tersengih sendiri,, haha! betol gak cadangan Aina tuh,, Sengal pulak otak aku lepas tengok Kung Fu panda nih,,

Aku terus bergerak ke depan.. pastu,, aku nampak tong sampah n tros je masokkan popcorn tu..
MirAcLes dO HaPpEn!

2 MirAcLes WilL HaPpeN !:

azalina said...

hmm,,cepat abes ann cite kaw neh,,
aku nak buat buku ! haha,,

Pqa Zaty said...

xde idea la bijakk!

Post a Comment