MirAcLe WoRdS

10 November 2012

kelas tahanan math mode .

assalammualaikum anda anda semua !
apa khabar nya ?
sehat kan ?
maklum la musim musim hujan ni , mesti ramai yang demam selsema kan ?
dah tau sakit tu , pergi lah makan ubat cik abang kakak adik pakcik makcik oiii !
tapi , kena ingat jugak , penyakit tu sembuh , bukan kerana ubat , tapi kerana ALLAH yang izin kan . takut jadi kufur hakikat pulak nanti kan ?

okey . sekarang . aku nak cerita pasal hidup aku , menjelang SPM .
ini cerita hari rabu , 31 oktober 2012 .
aku , helmi n mirul tergolong dalam golongan yang memerlukan bantuan dalam mathmode .

* ek eleh , mathmode pun tak boleh buat < suara suara jahat .

wey , come on lah . otak aku dengan otak kau tak sama lah !
kalau kau jeles sebab cikgu tak bagi perhatian kat kau , cakap aje lah . jeles !

haha . ignore that kinda people .

petang tu , kami bertiga pun terkedek kedek lah pergi ke bilik guru aras atas a.k.a bilik tahanan banduan mathmode tuu . haha .
cikgu bagi satu set soalan . setiap orang dapat set yang berbeza .
nak tahu kenapa .. ?

sebab cikgu cakap " bagus jugak saya bagi awak soalan lainlain . nanti tak boleh tiru . tapi , kalau awak nak tiru , silakan . "

uuuuumang aiiih !
baik punya strategi , cikgu !

lepas tu , cikgu cakap ,

" saya tak dapat nak tengok awak lamalama . saya kena balik , nak ambil ubat mak saya . "

dalam hati > hmm , okeyy cikgu . kami kan budak baikk . tak salah pun kalau cikgu tinggalkan kami .

hihihihihi . * gelak sambil tutup mulut .

dalam pukul 4 , cikgu pun balik . cikgu sempat pesan ,

" saya izinkan awak belajar kat sini sampai 4.30 . lepas tu kalau awak nak balik , balik lah "

walaweyyy , bilik aircond kutt . siapa yang tak mauu kan ?

" okey cikgu ! " kami menjawab ala ala pelajar cemerlang .

lepas cikgu pergi , maka keluarlah cameraaa ~ 


ini nama nya Helmi dengan Mirul . teman seperjuangan untuk MODERN MATHEMATICS & ADDITIONAL MATHEMATICS


ini pulak set soalan yang cikgu bagi . selain set soalan , cikgu pun ade bagi biskut moore . korang tau tak ni biskut ape ? biskut ni sedap . dalam siap ada coklat cair . harga dia maintain dari dulu sampai sekarang . RM 0.20 . tapi ,, saiz dia pula yang mengecut .



well , this is me . nak makan biskut tu dalam kelas . hehehehe . sorry , cikgu . peraturan yang ni tak dapat saya patuhi .. maaf ya !


after all , pada hari khamis yang lalu , bersamaan 8 November 2012 . 
perjalanan aku terhadap MODERN MATHEMATICS berada di puncak nya . alhamdulillah , aku rasa aku dah buat sehabis baik . sebelum masuk dewan . cikgu peluk aku ! 
ouh , terharu nya ! keluar dewan pulak cikgu tanya ,

" boleh jawab ? "

aku pun dengan yakin jawab aku boleh . aku nampak cikgu tersenyum senang .

humm , lepas ni dah takde lagik cikgu nak peluk n care pasal aku lagik dah . pheww ~ TT^TT .

tak pe lah kan PRODIGY , lepas ni turn EXTROVERT pulak . 

okay lah , aku rasa cukup sampai kat sini aje coretan kali ni . aku pun ada banyak kerja nak kena buat . anyway , thanks for reading !
kalau ade yang touching ke dengan cerita aku ni , pergilah amek tisu . tak dapek den nak nolong haa . * haduihh laa , da pandai cakap nogori den haa * haha . 

aku masih berbaki 5 paper , PAI , ADDITIONAL MATHEMATICS , PHYSICS , CHEMISTRY AND BIOLOGY . please pray for me .

9A's SPM

MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment