MirAcLe WoRdS

30 November 2012

sekolah menengah sains rembau .

okey , dah 2 tahun dah pun .

semalam last day aku bergelar pelajar SEMESRA tuu .

well , the tough 2 years taught me a lot !

dan a lot of cries dalam 2 tahun ni membuat kan aku tak boleh nak menangis semalam .

so, pade sesiapa yg anggap aku takde perasan tu , maaf ye !

perasaan aku dah sampai awal . lagi advance daripada korang punya .

okey , tak ada benda pun nak aku cerita kan kat sini , just tengok la gamba graduation ngan gambar saat saat terakhir aku kata sanaa .

okey , ini nama nya prodivas of 5BANDURA . masing masing menggayakan baju batch .

yang ni pulak PRODIGY's 5 BANDURA . ade certain people yang hilang . ade hal tertentuu .

from left : Izami Ikram , Ainun Sallehudin , Jay Izzaty

kadang kadang aku rasa kesian kat photographer sebab dorang selalu tak ada dalam gambar . so , aku pun amek la gambar mereka . maaf ye , awak awak semua . tak nampak muka . hihihi . tapi , gaya awak awak dah cukuo hebadd daa . 

okey , tutup cerita pasal hari sabtu 24 November . sekarang ni aku nak bukak cerita pasal 27NOVEMBER . 
oh mai , last payperrr ! last payperr !

ini sebelum payperr 3. huhu . dia marah akuu . tengok muka diaaa !

okey , lepas paper 3 . aku terus cari henpon . ek eh , ade msg laaaaa . 


tu dia , kau tengok ! sape yang eksaited ? mak aku tau ! mak kau ada ? hahaha . 
comel la mak aku ni . 

erm , okay , tak nak cakap pasal exam lagik dah . now , time to think about graduation ! 

uuuu , aku jadi budak TKC . haha . tak lah . menumpang aje ni . aku pun bukannya naik bas ni , tapi , aku naik bas SDAR . bapak lah sejuk bhaii . pheww .

haa , yang ni masa dalam dewan . majlis belum start lagi time nii . lambat sangat nk start , ape lagikk . posing laaaa ~

                                             "time grad nite pun nk bunuh org gak"..

with my dorm mate . from left : AnisZ , Matun , Sarah , Jay , Didi .

hemsem kann ? oh pleasee , not mine !
Hazmi , one  of my besties . wow ! nice ring .
Helmi . kenapa kau pandang tempat lainnnn ?

okey , time to say goodbye , D'village .




esok nya , 28 November .

where are the people ? 

class .
noooo !


office ?
noooooooooooo !


field ?
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo !

surau ?


noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

okey , ni last breakfast kat kantin . humm . TT^TT

sebelum balik  . aku amek gambar kat sini .


shhhh , exam exam . haha . mana ada . dah habis exam dah pun . time ni dah ramai yag dah tinggalkan rembau pun . 


sebelum balik , aku ada buat kerja gila sikit . tapi , tak bole bagi tahu . private . hahahaha . ini antara aku , the one in green dengan the one in redblackyellow shirt . heee ~ teruja ! 

okey . itu sahaja . ramai yang sedih sebab tinggalkan rembau . jangan risau . perasaan tu tak lama pun . nanti nanti aku terhakis jugak ye . ape ape pun , life must go on . remember the past but don't forget your future . masa tak boleh diulang kembali . 

sekian , wassalam !


__________________________________________________________________________________

MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment