MirAcLe WoRdS

23 October 2013

20 OKTOBER 2013

alkisah nye , dah dua hari yang lalu . maaf la kita lambat update sikit .
kita busy dengan exam .
hihi , busy la sangat . *tangan di bahu , mata ke atas *

awal pagi tu , sesudah subuh , `Ain ajak pergi jogging . so , dengan separauh semangat nya , aku follow lah beliau . tah kenapa , pepagi lagik dah rasa out-of-ennnnneeerrrgyyyy . haha .
lembik =p
lembik lembik tu pun , dapat la jugak 2-3 round . kihkihkih .

sempat jugak I join senamrobik .


but , i was a little bit boring . so , aku keluar dari dataran tu . sambung jogging .

tame round kedua kot , aku nampak ramai sangat pakcik2 pakai baju putih .
hmm , ada event kot .
aku terus je jogging .
lalu kat tempat ada khemah tu .

" HOPE WALK "
cenggitu ler ayat kat banner tu .


aku pun tak tahu ape objektif nye benda alah ni .
none of my business , so , aku jog je terus .

dalam satu round tu , aku jumpa pakcik ni . 
aku tengok shirt dia ,


" There is a life after stroke "

ohh , okay , patut lah mereka mereka ni , bertongkat , ber-wheel chair , dan berpimpin tangan .
ada St John yang jalan jalan kat sebelah diorang .
ohh , baru aku tahu . 

*ST John diorang bawak toolbox aww , bukannya bawak first aid . hihi*

so , lepastu , kitorang jalan la slow slow , balik ke Kamsis . breakfast oii ! lapa .
singgah cafe , macam biasa la , aku capai 100plus je . 
tak larat la nak makan berat berat lepas jog .
yang lain beli nasik goreng .
hmm , time nak bayar tu la lagu Spongebob keluar kat TV .

telinga memasing tegak je .

" makan kat bilik TV jom "

haha . macam budak budak . 

aku angguk je la . 

lama kot tak tengok kartun . hehehehe .

balik , masuk bilik , amek roti , buat milo , g bilik TV .

perfect . just a perfect breakfast . 

lepas tu , balik bilik . . mandi . basuh baju . kemas kemas sikit .

then , pukul 11 lebih camtu , Mira ajak pegi Terminal Aman Jaya jap . dia nak balik minggu ni , so , dia nak beli tiket . 
follow je la .

lepas tu , g jalan jalan kat Mydin .
tak de benda pun nak carik . saje je buang masa kat sana . 
tak sedar diri tu nak exam esok . haha . 
jumpa rak buku . haha . last last ,

nampak tak buku apa ituu . haha ..

" mera nam JAY hai "
pyar kese hota hai . dil tol pagal hai . kuch kuch hota hai . mohabbatien .
okey okey . tipu , aku belaja 'mera nam' tu je . hihi 

then , lapar .

lunch dekat food court .

nasik lemak and cendol pulut .
perfect . just a perfect lunch .

haha . lepas tu , pegi jalan jalan lagik kat dalam .
ada event pasal jahitan ke apa tah . 
tengok je la gambar ni 





ayam ni . atas permintaan Nafal , aku masukkan la . dia suka sangat gambar ni . hoho .

lepas tu , dalam pukul 3 lebih , kitorang balik Kamsis .
hmm , balik pun , bukannya belaja . aku g tido kot . Mira pun , Nafal tu .
ampak tak perangai memasing . padahal esok ada paypeeeeerrrr.

hoho .

petang tu , redah hujan pergi pasar malam .
see , memain lagik kami ni =p 

dinner , nasik lemak *again* dengan milo panas .
tak tau la kenapa aku nak makan nasik lemak lagik .

again ,

perfect . just a perfect dinner .

lepas makan , solat . then , baru sambung belaja lagik . pulun kemain laaa . haha .




MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment