MirAcLe WoRdS

02 October 2013

again ?

know what , aku pitam lagi . dah la masa Pengarah poli nga berucap . sengal betul !

mula mula aku dah nampak Ekin terduduk . aku pun mula la rasa semacam .

" kak , aku rasa lain macam ni ,"

pastu , akak cakap " mental mental . kuat kan mental "

aku nampak kaki dia pijak kaki aku , then .... KELAM !
haihhh , tau tau je aku dah terduduk . dengan separuh sedar nya , aku dengar orang panggil panggil nama aku . pastu ada 2 senior tolong aku .

bila aku fully sedar , rupa rupa nya... aku dah keluar dari baris . akak tu tanya " pening ke pitam ? "

"pitam"

aku nampak la orang orang lain tu pandang aku  . aku tunduk je la . MALU OI !
akak tu suruh duduk dalam dewan .

masa aku nga rehat tu . tetibe senior yang tolong aku tadi sepuk siku aku .

" dah ok? "
aku "hmmm" je kat dia . pastu aku buat hal sendiri .

lepas habis majlis penutup tu , aku keluar dari dewan .jujur , aku nak carik topi akuuuuu . mana oi !
dah la tak dapat join acara lambung topi . hishh . apelah nasib T^T

"eh , jay !"
" aku dah agak dah kau akan jatuh lagik "
"muka kau dah pucat semacam"

nak cover malu lagik . aku pun gelak lah sekali . hahahahahaaammmbaaarrrr --'

masa ni aku terfikir . kenapa aku jadi camni ek ?
 i mean , kenapa aku lembik sangat sejak akhir akhir ni ?
dulu kemain lasak lagi . boleh watlek watpis . ni , kawad je kot . apa ada hal ?
then , rebah ke bumi . 2 kali pulak tuuuu .
kenapa ? kenapa ? kenapa ?


MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment