MirAcLe WoRdS

24 January 2014

injection .

semalam . Khamis , 23 Januari .

dapat injection HPV dos 1 .
8.30 aku dah sampai dewan .
lambat gila dia start weh . 9.48 pagi baru dia bagi taklimat . itu pun sebab aku cakap ada kelas pukul 10 . kalau tak , tah pukul berapa agak nya dia nak bagi taklimat .

kitorang kena isi borang .



dapat pamphlet


lepas tu , kena daftar online
akak ni yang daftar kan .

haaaa , ni ha muka muka sebelum injection .

muka mengantuk saya jelas kelihatan . haha .


budak baju purple tu tengah cuak sebenarnya . hoho.

lepas tu , kitorang masuk lab digital circuit .
tangan aku ni terasa la cam lenguh lenguh sikit . tapi tak effect sangat la .
saya kan sihat dan kuat . weeeeee ~

sekian sahaja . 

" jagalah kesihatan diri anda "

^^V



MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment