MirAcLe WoRdS

16 June 2010

Hanya dia~

salam semua rakyat jelata~
ahaha... ni 2nd post ntok arini...
yesh!

atas permintaan ramai d fb ku...*tipu jek*
aku bercadang untuk mendedahkan tentang seseorang yang aku anggap dia istimewa dalam hidup aku ni...

by the way, nama dan alamat dirahsiakan...
jgn mara haa...

dia ni baik.. caring... erm.. apa lagi ye..?


dye slalu mrh saye klo saye sakit.. demam, selsema.. or batuk...
dye suke suro saye mkn ubat....

tp, sye x suke!!!


haaa... die ni lawak juga orangnye...

klo ngan dye.. asek rse nk gelak jer...

alaaa... pape je laa...

Titik pertemuan kami bermula di saat kakak saya... *nama dan alamat juga dirahsiakan*
dan dia berkenalan... mereka berkawan rapat sehingga hari ini...
huhu... nk dijadikan cerita...
akibat keakraban saya dan kakak saya...
dye dan kakak saya...
kami un berkenalan pada tanggal 28 Disember...
dan d saat itulah... kasih sayang mula berputik di jiwa kami... *pergghhhh.. ayat x boleh belah!*
sebenarnya.. dye abg angkat saya...

haha....

macam2 halangan dan dugaan kami tempuh sepanjang perhubungan kami...
wakakak... *nk muntah aku~*
haha... ktorg ade la gado2... gelak2.. sepak2...
TAPI.....
ktorg pernah jumpe sekali jek...
itupun, mase kat umah org meninggal...
time tu mlm.. n muke dye x brape jelas...
ahahaha...

dah r,,, cukop stakat nie... nnt klo dye bace.. dye kembang lak.. wakakaka
anyway... aku still syg kakak aku lebih dr aku syg dye...

mood:
MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment