MirAcLe WoRdS

06 December 2012

I'm OKAYY !

well , aku teruja nak online malam ni . aku nak borak borak dengan kawan kawan aku ,
especially dengan mereka yang dah lama aku tak borak sama .
tetibe je muncul notification.

*okayy the pic will tell you . click on the picture for enlargement .




okey , jujur , aku tak faham . so , kepada sesiapa yang faham . tolong lah jelaskan kat aku ekk ?

and to , QASEH TERCIPTA , aku tak tahu siapa kau . aku tak tahu asal usul kau . AKU TAK TAHU APA APA PASAL KAU , okayy ! so , kau baik jangan carik pasal dengan aku sebab mood aku hari ni memang kurang baik . dan tetibe aje kau muncul dan buat aku macam ni ! boleh tak jangan bagi aku mencarut ?

okey , ni feedback yang aku dapat . panjang lagi sebenanye . ni aku amek yang mana aku rasa okayy . 

Amir Husaini bkn tk nk spport..tp bkn urusan kte da wei...t kte yg dpt susa blek..gasak dyorg la nk wtp..kte doakn yg trbek je dah lh..
 
Aki Abd Wahab bukan kite anak tiri ke....veledic=baik,prodigy=jahat......
 
Akmal Ahmad klu nak tlg pon salai kite tlg cre halus je la,,bg idea kat ckgu ape nak bwat sudah le,,niat ko baik,,bgus la tu,,,klu dtg pon kite lg bwat dorg pikir bkan2 je...bkan x skong salai tp kite pon nmpk kan pe dak2 ni buat...kite tlg untk ubah dak2 ni kan bkan utk dorg pndang kite sbgai batch yg baek ke ape..haha
 
Eizaaz Nuqman ape kate kita tutup cerita ni...bosan la ckp psl junior. eyy ape kelas seh ckp psl junior lg. eh cmon la kita da ALUMNI, ulangtaip, ALUMNI, junior bkn responsibility kita da ! tapaya hamak la ngan dorg,
 
Mohd Fikri Rosli block je bdk yg COMENT Tuh~
 
Sakhawi Mukhsin kill dak toh..hahahahahaha....jom bantai
 
Ema MEmo Dh la... Delete it plz.... Cukup la ak mngis dr siang td... Huh tuptup mlm ad prob len plk...
 
assalamualaikum kekawan, lpas skola nih, dah junior kite yang kurang ajar ngan kite. aq x tau ape sbab, salah seorang QASEH TERCIPTA. cube cari sape die nih, tapi die junior kite.
 
okay now let me explain. ape kate kte doakn budak tu jadi lbeh baik. like the real islam did. tk perlu nk maki hamun bdak tu k.:D islam mengelak peperangan. moga2 budak tu berubah. amin~
 at the end of the story . terima kasih la sebab buat aku rasa tak berguna . tapi , jangan risau ,

 

*after i kill you .
MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment