MirAcLe WoRdS

01 December 2012

bila jari si bisu berkata kata .


okey , harini aku taknak cerita sangat sebab korang kena baca mesej mesej yang aku balas dengan sorang kawan yang aku baru kenal ni .kitorang baru kenal pada 28 November yang lalau walaupun sudah 2 tahun berada dalam sekolah yang samaaaa , hahaha. kesian kan ? 
sebenarnye , time dia mesej aku tu . aku ada kat dapur . adik aku nak makan . so , aku as kakak mithali , tolong la adik aku yang comel tuu . bila aku g ruang tamu , ada 3 mesej .
-AZALINA HOTT^^
-HIDAYAH SA'ALI

-TEEEEETTTTT ! < Identiti dirahsiakan .

*aku mesej warna biru . dia warna kuning .










































post ni panjang kann? sorri ! tapi aku teruja bermesej dengan beliau hari nii . hahah !





okey , kepada bangla . 
tahniah kerana semakin menonjolkan diri anda . babai ~ 





MirAcLes dO HaPpEn!

7 MirAcLes WilL HaPpeN !:

azalina said...

wuuuu ~
pawtut lah teruja ~
nak nombor ,nak nombor .

Jay_Izzaty said...

tak boleh mintak nombor . hahahaha

azalina said...

kalau macam tu , nak mintak orang nye lah . haha ,
bercanda aja dehh .

aFiQaH NoRaZaHaR said...

ehem ehem . sapa tu . SEMESRIANS ea ? teruja nak taw nieeeeeeeee :)

Jay_Izzaty said...

mana boleh bg tau . aku da jamin kat dia yg identiti dia tak boleh terbongkar .

azalina , kau nak bangla tu ? sila kan . hahaha

aFiQaH NoRaZaHaR said...

ceh ! rahsia pulooook !

Jay_Izzaty said...

hihihihi . lame2 nanti mungkin awak tahu kut . saya tak jamin ~

Post a Comment